قوانین و مقررات

“قوانین و مقررات استفاده از خدمات وب‌سایت ریبونا“

اعتماد شما برای ریبونا از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. به همین دلیل قوانینی به منظور ارائه هر چه بهتر سرویس به شما عزیزان وضع شده است. استفاده از وب‌سایت و خدماتی همچون خرید اینترنتی به منزله آگاهی کامل و پذیرش کلیه قوانین و مقررات ribbona.ir می‌باشد.

بروزرسانی قوانین
فروردین 1399

کلیه محتویات این صفحه در هر زمانی قابل تغییراند و این حق برای “ریبونا“ محفوظ بوده که بدون اطلاع قبلی، اقدام به بروزرسانی و یا تغییر در محتوای این صفحه و قوانین و مقررات مشخص شده در آن نماید. کاربران موظف هستند که به صورت دوره‌ای این صفحه را بررسی نموده تا از تغییرات احتمالی در قوانین آگاه گردند. بدیهی است در صورت بروزرسانی محتوای این صفحه، پیش از نهایی کردن خرید از قوانین جدید مطلع خواهید شد.

قوانین عمومی

فعالیت‌های فروشگاه اینترنتی “ریبونا“ بر مبنای قوانین و آئین نامه‌های موجود در تجارت الکترونیک و با رعایت و احترام به قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می‌‌گیرد. راه‌های ارتباطی ریبونا با شما به طور کل از طریق انجام خرید و ارسال تیکت درخواست شما برای خرید، تماس تلفنی مشتری با تنها شماره رسمی و ثبت شده در وب‌سایت، ارسال پیامک از جانب پنل ارتباط با مشتری ریبونا، تماس تیم پشتیبانی ریبونا با مشتریان صورت می‌گیرد و خرید شما از وب‌سایت ریبونا به منزله پذیرش راه‌های ارتباطی ذکر شده می‌باشد.

محتوا

کلیه محتوا و اطلاعات موجود در وبسایت ribbona.ir از قبیل لوگو، آیکون‌ها، متن‌ها، ویدیوها، عکس‌ها، سورس کد، اسکریپت، سرویس‌ها و خدمات و داده‌ها از دارایی‌های فوب‌سایت ریبونا بوده و هرگونه استفاده از آن‌ها خلاف اصول حرفه‌ای و انسانی است و مورد پیگرد قانونی قرار می‌گیرد. استفاده از روبات، اسپایدر، اسکریپر یا سایر وسایل اتوماتیک جهت دسترسی به محتوا سایت به هر دلیل و مقصود بدون دریافت مجوز کتبی از مجموعه ریبونا قابل پیگیری قانونی است. لازم به ذکر است، استفاده از مطالب منتشر شده در قسمت “بلاگ“ وب‌سایت، با ذکر منبع بلامانع است.

حساب کاربری

وب‌سایت ریبونا به اطلاعات دریافتی از کلیه افراد و مشتریانی که از خدمات وب‌سایت استفاده می‌کنند، احترام گذاشته و از آن‌ها محافظت می‌کند. در صورت استفاده از خدمات وب‌سایت ریبونا و خرید از آن، کاربر مسئول حفاظت از نام کاربری و کلمه عبور در تمام دستگاه‌های شخصی مورد استفاده است. کاربر می‌باست از نام کاربری و اطلاعات واقعی و معتبر جهت ساخت حساب استفاده نماید در غیر این صورت حساب کاربری متخلف بدون تذکر مسدود خواهد شد.

قیمت‌ها

قیمت تمامی محصولات موجود در وب سایت ریبونا با توجه به عواملی همچون نوسانات قیمتی در بازار دچار تغییر و به‌روز می‌شوند که این موضوع علی رغم خواست مجموعه و وابسته به شرایط اقتصادی در بازار و جامعه است. اگر به هر دلیل تحویل سفارشی میسر نباشد، وب‌سایت ریبونا در اسرع وقت این موضوع را به سفارش‌ ‏دهنده اطلاع داده و یا ســفارش لغو می‌‌گردد.

پرداخت آنلاین

وب‌سایت ریبونا به منظور سهولت مشتریان در امر خرید، امکان پرداخت آنلاین را بری کاربران گرامی فراهم نموده است. در مواردی بسیار نادر اشکال در پرداخت‌ها از طریق درگاه‌های بانکی، بنا به دلایل متعدد، نظیر قطعی موقت در ارتباطات میان سرور‌های بانک و سایت‌ها، اختلال در سیستم بانک اتفاق می‌افتد. اما پرداخت ناموفق به معنی از دست دادن پول نیست. درگاه بانکی تضمین می‌کند که هیچ پولی از حساب شما بدون دلیل کسر نشود، لذا وب‌سایت ریبونا هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال این موارد نداشته و کاربر می‌باست پیگیری‌های لازم را از طریق بانک انجام دهد. چنانچه فردی که کالا را سفارش و پرداخت آن را بصورت آنلاین انجام داده، متمایل به تحویل کالا به فرد دیگری باشد، موظف به مشخص کردن نام و اطلاعات فرد تحویل گیرنده برای وب‌سایت ریبونا است، در غیر اینصورت ریبونا از تحویل کالا معذور بوده و هزینه ارسال مجدد بر عهده مشتری خواهد بود.

شرایط سفارش و ارسال سفارش

ارسال کالاهای مختلف موجود در وب‌سایت ریبونا دارای شرایط متفاوتی هستند. جهت بیان ساده‌تر این شرایط، موارد را به صورت بندهایی جداگانه آماده کرده که به شرح زیر می‌باشند:

  • امکان ارسال گل به شهرستان تا اطلاع ثانوی امکان‌پذیر نمی‌باشد.
  • ارسال گل در تهران توسط پیک یا اسنپ بوده و هزینه آن به عهده مشتری می‌باشد.
  • ارسال کالاهای موجود در دسته بندی “گیفت“ و “اکسسوری“ توسط پست بوده، هزینه ارسال با مشتری بوده و مبلغ آن برای تهران ۱۰ هزار تومان، برای شهرستان ۱۲ هزار تومان می‌باشد.
  • در صورت وجود محدودیت‌های زمانی جهت دریافت کالاهای ذکر شده در بند بالا و تمایل به دریافت در بازه زمانی نزدیک‌تر، با پشتیبانی تماس گرفته و درخواست ارسال با پیک را مطرح نمایید.
  • در صورتی که از خدمات بخش “اشتراک گل“ استفاده می‌کنید و به هر دلیل متمایل به تعویق در ارسال هستید، موضوع را ۴۸ ساعت زودتر از زمان مشخص شده ارسال و تحویل، با پشتیبانی هماهنگ کرده و به اطلاع ریبونا برسانید. در این صورت تعویق در ارسال بلامانع است. لازم به ذکر است، امکان لغو درخواست و عودت هزینه پرداخت شده وجود ندارد.
  • کلیه سفارشات نهایتا تا ۲۴ ساعت ارسال می‌گردند.
  • پشتیبانی تلفنی از ساعت ۱۰ الی ۱۹ صورت می‌گیرد.
  • سفارش کلیه خدمات مرتبط با دسته‌بندی “گل“ باید از ۲۴ ساعت پیش از زمان ارسال مورد نظر کاربر ثبت گردد.

شرایط مرجوعی-لغو سفارش

در مورد کلیه سفارشات مرتبط با دسته‌بندی “گل“ امکان لغو، مرجوعی و عودت هزینه پرداخت شده وجود ندارد.
در صورت وجود اشکال، عیب، اشتباه در ارسال کالا و مواردی از این دست (کلیه محصولات در دسته‌بندی گیفت و اکسسوری) موضوع توسط مشتری با قسمت پشتیبانی مطرح شده و کالا برای ریبونا ارسال می‌گردد. تیم ارزیابی مجموعه ایراد و اشکال مطرح شده را بررسی کرده و نتیجه به مشتری اعلام می‌شود. در صورت تایید مشکل و ایراد، کالا تعویض و یا هزینه آن طی مدت سه روز کاری به مشتری عودت می‌گردد. لازم به ذکر است، اعلام هرگونه ایراد و نارضایتی حداکثر تا مدت ۵ ساعت پس از تحویل کالا قابل بررسی و معتبر می‌باشد.
کلاس های و دوره‌های آموزشی گل آرایی، بادکنک آرایی و …. قابل لغو نمی‌باشند و در صورت اعلام درخواست کنسلی از جانب داوطلب (۲۴ ساعت پیش از موعد کلاس) تنها ۵۰ درصد از هزینه دریافت شده، عودت می‌گردد.

Open chat
تماس مستقیم